Bara 1½ vecka kvar!

Ja som sagt, bara 1½ vecka kvar på sommarjobbet nu.. Och gud va jobbigt det var idag. Ett av barnen (ska inte säga för mycket på grund av en sekretesslag) var speciellt bråkig idag. Han brukar alltid vara rätt bråkig, men det var rätt hemskt idag. Han slogs och kastade saker på oss "fröknar". Till och med mig som bara varit där i 1½ vecka liksom... Det här var värsta dagen jag hade med honom. Han var på mig ganska mycket. En anledning kanske är för att jag säger ifrån mer nu än tidigare?! För tidigare har jag inte riktigt vetat vart man ska dra gränsen.

Imorrn kommer Carro och A-K hit och vi ska se Sonja :D Sen fyller ju syster och Camilla år imorrn med!

Jag är fortfarande sjuk.. Har fortfarande ont i halsen, så imorrn på rasten får jag gå till kiosken och köpa halstabletter, kan ju inte gå och smitta ner alla. Bara att hoppas det går över snart. Men det ska regna typ hela helgen, så jag lär säkert bli sjuk igen :/

Nej vet ni vad, nu ska jag leta rätt på kudden och sova.. Godnatt!

/Mikael 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0