Försenat!

Måste bara skriva en grej jag glömt nämna, nu när det ändå är paus i filmen...

Idag fick jag ett brev hem ifrån Buylando.. Jag trodde det skulle vara typ en avi för att betala medlemsavgift, som jag inte gjort sen jag blev medlem.. Men jag har liksom inte fått någon betalningsavi tidigare.. När jag öppnar brevet så står det att jag ska betala en förseningsavgift på en film jag ska ha hyrt som heter American Gangster.. Jag har inte hyrt film där på typ 1,5-2 år vilket kändes väldigt konstigt då denna skulle ha hyrts perioden 17-20 Maj.. Så mamma ringde och ifrågasatte fakturan.. Då fick vi reda på att filmen skulle ha hyrts den 16 Maj klockan 18:05. Vilket är omöjligt då jag just då hade genrep inför våran msikal.. Ännu konstigare är att det var Buylando S:t Eriksplan där filmen var hyrd och vi har en Buylando här i Danderyd... Men vi fick ringa ytterligare ett samtal till en jag tror jobbar på huvudkontoret. Dom tog bort fakturan.. Dessutom hade personen, som hyrt den här filmen, hyrt ytterligare en film fast i November förra året.

Jag undrar hur det kommer sig att dom lyckats hyra på mitt kort.. Just nu vet jag inte vart mitt kort är, det är borta verkar det som :S Men jag vet iallafall att jag hade det i November förra året..

Dom la iallafall in en notis på användaruppgiften på mitt kort att dom måste ta legitimation så detta inte ska hända igen..

Nu ska jag fortsätta se filmen..

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0