God eftermiddag!

Vaknade imorse vid 10 först.. Eller ja, imorse var det ju inte direkt, men i förmiddags. Jag låg och drog mig till 11 då mamma kom in i rummet och ville ha upp mig för att installera nya bredbandet. Internet funkade dock fortfarande, men inte telefonen så det var anledningen till varför jag var tvungen att gå upp.. Men låg kvar ytterligare ett tag och checkade om det fanns nåt kul på TV. Efter ett tag gick jag upp och åt brunch, klockan var typ 12 då... Sen var det till att fixa bredbandet, gick väldigt snabbt.. Det har blivit så mycket enklare att göra sånt nuförtiden, vilket är väldigt skönt.. Sen var jag tvungen att installera den trådlösa routern igen, men hade inget lösenord eller sånt så fick lite panik att jag skulle behöva använda sladd igen tills vi får lösenordet, men det löste sig..

Sen dess har jag suttit här och itne gjort ett skit ungefär.. Pappa kom hem nyligen och undrade vad vi skulle äta. Jag har som vanligt dålig fantasi så får se vad vi hittar på.. Både mamma och syster är borta ikväll, så jag tyckte dock vi skulle typ köpa pizza eller hamburgare, men får se vad det blir :P Senare ska jag väl ta mig till Centrum för att köpa Godis! Har varit så himla sugen på det så länge.. Men har inte haft ett enda öre på någon vecka..

Nu har jag fått en uppgift att göra ikväll.. Installera digital-TV till TVn.. Vi har tidigare bara haft Kabel-TV men iochmed att vi gått över till Telia på bredbandet så fick man Digital-TV med gratis i ett år, tror jag det var. Så det blir till att installera det med.

Imorrn kommer Carro och Anna-Karin också :D Vi ses typ varje helg eller nånting, eller hur? xD Det blir Caracola på söndag igen, på Childhood-dagen på Gröna Lund! Ska bli oerhört kul :D Milla följer ju självklart med till Grönan också :P

Vi hörs senare ikväll förhoppningsvis!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0