Hektisk helg!

Den här helgen har varit väldigt hektisk kan man lugnt säga...  Men det har avrit grym kul :D Har umgåtts med det bästa gänget!

Jag orkar inte blogga om allt i detalj, men kör lite snabbt här: I torsdags kom Carro och vi gick på Smaka på Sthlm! Där mötte vi Milla och Emma.. Lite senare kom Martin också. Vid 21 var det dags för det vi var där för: Perrelli! Blev en HEL DEL bilder... Närmare bestämt 450 under uppträdandet.. Typ 50 bilder till sen.. Så mycket har jag aldrig tagit nån gång på en konsert och jag trodde dessutom det skulle bli svårt att slå.. Men där hade jag allt fel.. Mer senare i inlägget..

I fredags var det upp vid 8 och fixade oss i ordning och åkte in till Centralen, där mötte vi upp Emma och Milla igen.. Emma åkte ut till Gröna Lund medan jag, Carro och Milla åkte upp till Uppsala för att gå på Caracola :D Vi kom dit strax innan 12 och Caracola skulle börja vid typ halv 4... Så vi hade ett antal timmar i KOKHETA Uppsala... Var inte skönt att sitta ute i solen kan jag säga... Man tynade nästan bort. Men vi gick in på svala Hemköp! Det gillar vi.. och vi gillar Hemköp med :D Kan förklara genom att lägga in en film i slutet på detta inlägg. Vid 3 kom Anna-Karin också :D Dock senare än va det var tänkt men det gick ju detta med! Caracola kom och var så grymma.. Roliga, galna och allt sånt. I Smiling in Love skulle Emma och Emilie skjuta Konfetti ut över publiken men Emma lyckades inte xD Hon stod där och försökte o försökte men det gick inte... Tillslut tog Frida över och det gick hur lätt som helst xD Dom sjöng dessutom en grym version av Du gamla du fria! Otroligt vacker! Sen var vi fram och träffade dom.. Hade videokameran med och filmade massa och självklart flummade dom även den här gången :D Kan säga såhär: Blöt utan vatten och hår! Det sammanfattar det mesta xD Ni som vet vet, ni andra får undra! Sen avr det hem därifrån och raka vägen till Gröna Lund för konsert med Markoolio och Linda Bengtzing.. Vi missade lite mindre än halva typ.. När vi kommer in så är det mitten på Hur svårt kan det va? och självklart hoppade jag med :D Alltså herregud vilka minnen ifrån sommaren 07 när man hörde Markoolios låtar! Saknar verkligen den turnén!

Igår så fick vi lite sovmorgon vilket var skönt :D Vi skulle och se Sanna Nielsen på Lidingö och hon skulle inte vara där förrän 14 så då kunde vi sova längre :D Vi gjorde oss klara och åkte in till centralen för att möta Emma och Anna-Karin och sedan ta oss ut till Lidingö.. När vi kommit dit gick vi till Expert och beställde "Den Nakna Sanningen" och gick sedan vidare för att leta lite andra grejer.. Klockan 14 var det dags för Sanna Nielsen och det började med att hon fick pris.. Hon har blivit utsedd till Årets Lidingö-bo! Grattis Sanna! Sen uppträdde hon med Strong, Empty Room och Nobod without you.. Hon kollade skitmycket på oss :D Vilket kanske har lite med att Carro är hennes största fan?! Under Empty Room fick jag sjunga i micken också :D När hon kom med micken sjöng jag dock lägre då det låter så jäkla Falskt när man skriker en låt. Så det blev till att sjunga vanligt och tyst. Sen var det signering och innan vi ställde oss i kön så hämtade "Den Nakna Sanningen" då det gått en timme sen vi beställde... Sen ställde vi oss i kön och Sanna var så underbar :D Dessutom blev Carro intervjuad av Lidingö Tidning också.. Sen bar det av hemåt till mig för att först handla på Hemköp och sen till mig för att grilla. Vi hade riktigt riktigt trevligt :D Sen sov alla över eftersom vi skulle upp vid 7 imorse..

Vi gjorde oss klara, åt och packade allt vi behövde ha med oss och begav oss in mot Skansen. Carro och Anna-Karin fortsatte till Centralen för att låsa in sina väskor medans jag och Emma åkte ut till Skansen. Strax före 10 släppte dom in och vi skyndade oss upp till scenen... Vi hejade på AnnaMia som så glatt hejade tillbaka.. Strax därefter kom Anna-Karin och Carro också... Vi kollade lite på repen och satt och försökte fixa med lite skyltar :D Det var även rep för alla artister.. Vid halv 12 kom Milla också :D Klockan 13 började det och vi hade gjort en skylt till AnnaMia som hon blev så glad över! Strax innan 14 kom Caracola och uppträdde och va grymma återigen! När dom uppträtt var det dags för signering.. Jag stod och filmade lite vid sidan, så som jag brukar göra... Men efter en stund kommer det fram någon surkärring ifrån Skansen som säger att det räcker med filmning nu.. Jag stängde av då. Men när vi gick fram till Caracola så startade jag den igen. Men efter en stund kommer kärringen fram igen och säger att det räcker med filningen nu.. Båda vi och Caracola blir typ förvånade och sådär.. Jag säger att jag ahr tillstånd att filma eftersom Tomas Lingman (Caracolas manager eller turnéledare hade sagt att det var ok) men det skiter hon i så jag blir tvungen att stänga av... Men asså till och med Caracolorna reagerade på det... Sen iallafall så tog vi en Team Caracola-bild :P och efter det gick vi tillbaks till Scenen för finalen av Stjärnskott 2008! AnnaMia presenterade dom tre som gick vidare till finalomgången och när dom uppträtt var det besök av några människor från Talang 2008.. Bland annat två av magikerna.. Jag fattar inte hur dom gör :S xD Sen var det final och Sanna Johansson vann! Hon var verkligen GRYM! Sen pratade vi lite snabbt med AnnaMia igen och sa hej då! och vi begav oss till Centralen för att lämna av Carro och Anna-Karin.. Tråkigt att säga Hej då! Men vi syns på fredag igen :D Totalt idag blev det 1015 BILDER!!!

Nu har jag skrivit detta inlägg i någon timme här xD

Imorrn är det Skolans Dag i skolan.. Det är en tävlingsdag när alla klasser i varje årskurs tävlar mot varandra :P Brukar alltid vara skitkul :D Sen på tisdag blir det friluftsdag där jag ska paddla kanot.. Sen på onsdag är det bara städning, körrep och avslutningslunch :D Sen på torsdag slutar jag :D

Jag hoppas att jag får min bärbara dator jag beställde förra veckan, den här veckan :D Den verkar fett nice!

Nej, nu ska jag kanske försöka leta upp sängen? Höll på att somna på tunnelbanan hem från stan idag xD

Godnatt
/Mikael



The Hemköp-video

Kommentarer
Postat av: A-K

Han heter väl tomas lr??

2008-06-09 @ 18:43:26
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/
Postat av: Mikael

svar: Ja, det gör han ja xD Jag var rätt trött igår när jag skrev det där xD

2008-06-09 @ 21:15:48
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0