Picknick!

Nu har jag nyligen kommit hem ifrån min moster.. Jag hjälpte henne med att putsa fönster så jag tjänade lite pengar :D och Ulrika, jag ska försöka klämma in och putsa era med ;) Måste bara checka kalendern när jag är ledig xD Blir nog svårt innan sommarn...

Iallafall, när jag putsat fönstrena så var det lite datorhjälp.. Hon har köpt en bärbar dator och ville ha hjälp att flytta över filerna från hennes gamla dator till den nya, så det fixade jag och hjälpte henne även med att installera Microsoft Office 2007.. Sen skulle jag koppla in hennes trådlösa router också så hon skulle slippa sladd.. Men tror ni det funka? NEJ! Jag vette tusan vad som var felet :S Sen åkte jag hem och här sitter jag nu...

Vi hade tidigare idag picknick med Arbetslaget. Trevligt. Jag badade även för första gången iår :D Jag badade längst av alla, typ 50 minuter låg jag i vattnet och bara njöt! Det var så himla varmt. Vi slutade 12 så då var det hem och byta kläder.. Hade bara badbyxor på mig.. Då jag använder badbyxor som vanliga shorts också. Sen åkte jag upp till Täby C för att köpa shorts. Blev ett par vita och ett par badbyxor! Även en t-shirt slank ner i påsen xD

Det är ungefär vad min dag bestått av... Imorrn har vi rep med kören inför skolavslutningen och sen rast i typ 1h och 30 min och sen ska vi in till Forum för levande historia :S Sen är det hem en snabbis innan Carro kommer :D:D:D Då blir det hem och dumpa hennes väska och sen in till stan igen för Smaka på Sthlm... Om jag kommer in xD Men det gör jag ju alltid :P

Nu är det kanske dags för mig att sova? Jag sover alldeles för lite nuförtiden.... Ständigt trött...

Goodnight!
/Mikael

- Oh ah opa padoa yeaho yeaho smiling in love yes I do, cause i'm loving you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0