Piggare idag!

Idag mår jag mycket bättre. Känner mig mycket piggare. Faktiskt så jobbade jag idag :P Alvedon hjälper, så är det bara! Dock har jag fortfarande ont i halsen, men det går väl över. Man kanske skulle ha köpt halstabletter?!

Allsången slutade för ett tag sen och usch va dåligt det var.. Dels var bildproduktionen i början kass och Anders Lundin såg konstig ut.. Sen var det inga bra artister heller.. Men man får väl ändå säga som så att när Allsången har börjat så är det sommar :D Så nu är sommaren här. Det bästa på kvällen var Ovan där och Högt över havet. Högt över havet har vi starka band till. Den kan ni ju gå hem och tänka på.

Det här känns som att det blivit ett väldigt negativt inlägg.. Det kommer mer nu. Jag stör mig på en sak: Så fort mamma behöver hjälp med något som har med dator att göra så är det jag som ska hjälpa henne.. Dock är det inte bara min mamma som jag alltid ska hjälpa.. Men det känns verkligen som att så fort nånting händer så: "Micke!" Asså självklart ställer jag upp om nån behöver hjälp att lära sig någon gång. Som till exempel ska jag hjälpa en bekant, som precis köpt sin första dator, att lära sig lite om datorer... Sånt ställer jag upp på. Men ibland är det liksom hela tiden man ska hjälpa till.. Det är framförallt mamma som är så.. Undrar hur det kommer gå när jag flyttar hemifrån om några år?! xD

Nu ska jag snart gå och sova.. Trött som vanligt, men hörs imorrn!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0