Piggare!

Idag är jag så mycket piggare än jag varit dom senaste dagarna.. Har ju, som ni nog förstått varit oerhört trött.. Men jag tror att jag kanske har börjat vänja mig?! Eller så kan det vara så att barnen faktiskt var snällare idag. Vi hade midsommar firande idag. Plockade blommor och klädde midsommarstången, som vi sedan dansade runt. Midsommarlunch blev det även, med glass och jordgubbar efteråt. Mycket trevligt måste jag säga!

När jag kom hem var jag som vanligt helt skut, men nu är jag pigg igen :D Så ska snart ta och se på fotboll, Ryssland-Sverige. Tror faktiskt Sverige tar hem det, vi är så pass bra. Skönt även att Zlatan spelar, bästa spelaren i landslaget! Hoppas bara att han inte skadas ikväll.. Vi behöver honom om det blir fortsatt spel i detta EM!

Imorrn är det sista dagen på dagiset för den här veckan. Det var tänkt att jag skulle åka upp till Carro imorrn kväll för att fira midsommar där, men tyvärr sätter pengarna stopp för det.. Behöver spara alla pengar jag har tills jag ska till Östersund och Göteborg.. Så tyvärr blir det inget :/

Jag skriver mer imorrn om det inte blir något mer inlägg ikväll..

/Mikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0