Ropade hej alldeles förtidigt!

Så har man blivit sjuk igen :( Jag kunde inte sova inatt på grund av att jag hade så förbannat ont i ena örat.. Förstod på en gång att det var öroninflammation.. Så jag fick ringa in mig sjuk till jobbet. Pappa ringde vårdcentralen med imorse så fick en tid på förmiddagen och dom konstaterade att det var Öroninflammation... Hon tittade även i halsen på mig iom att jag fortfarande har ont i halsen. Fick då göra ett Streptokocker-test. Men det hade jag som tur var inte :) Hade jag haft streptokocker hade jag fått Antibiotika men eftersom Öroninflammationen inte hade "spruckit" så fick jag inget.. Utan jag ska knarka Alvedon och Nässpray.

Det värsta med det här är att jag inte kan jobba.. Förlorar ju för guds skull pengar på det :/ Typ 500 spänn... Dom pengarna behövs kan jag säga! Men ska fårga om jag kanske kan jobba in dom pengarna på något sätt... Hoppas på det :D

Nu till något roligare. Vill önska ett STORT Grattis! till, dels min syster som fyller år idag och även till Milla som också fyller år idag :D Stort grattis till er båda!

Nu ska jag ta och se på film tror jag.. Fast kanske somnar eftersom jag knappt sov något inatt xD

Hörs kanske ikväll. Då kommer A-K och Carro! Tyvärr kan jag inte följa med till Kungsan, men sånt är livet..

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0