Slut även idag...

Även idag är jag helt slut efter att ha kommit hem ifrån dagiset. Det tar verkligen på krafterna att jobba med barn, men det är ändå väldigt kul :D Jag känner mig verkligen välkommen där av alla barn. Givetvis fröknarna med..

Jag vet inte mer vad jag ska skriva.. Orkar knappt tänka då jag är så himla trött.. Men imorrn så ska jag ju självklart jobba igen xD När jag kommit hem så kommer Theo hit.. Fullt upp med barn omkring mig hela tiden. Men jag har ju själv valt att jobba på dagis så..

Imorrn så är det midsommarlunch på dagis, vi skulle få pastasallad med kyckling om jga minns rätt?! Sen blir det glass med jordgubbar :D Får se om det blir så att vi sitter ute. Beror helt på vädret.

Nej, nu ska jag se på TV ett tag.. Lär säkert somna xD

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0