Trött och sjuk!

Nu har Carro och Anna-Karin åkt hem.. Vi har haft jätteroligt som vanligt :D Dock är det så tråkigt att det inte är längre perioder..

Idag var vi på Grönan på Childhood-dagen :P Caracola uppträdde och var som vanligt grymma... Orkar inte berätta om allt nu, då jag är så grymt trött... Men nånting vi gjorde var att jag dels åkte Berg- och dalbanan för första gången... Åkte den två gånger, andra gången åkte jag med Emma och Emilie ifrån Caracola dessutom.. Den var rätt rolig att åka, medans Kvasten va skittråkig.. På kortet efter Kvasten gäspar jag på skämt för att den är så tråkig xD

Imorrn börjar mitt Sommarjobb. Dagis. Det känns som det kommer bli kul, men även jobbigt.. Det värsta är att jag typ blivit sjuk nu med. Då är det extra bra att jobba bland barn xD Men hoppas att jag inte blir alltför sjuk och inte kan jobba...

Jag har nu kommit på att jag inte lär kunna köpa en ny mobil i sommar iallafall, kom på att jag ska ju till Göteborg och boendet kostar litegrann också...

Nu ska jag kanske försöka sova?!

Godnatt!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0