Vattenkrig!

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg... Vet inte riktigt vad jag ska börja skriva...

Men kan ju förklara om det där med present/tårta/kort från förra inlägget.. Det är så att våran spanskalärare fyllde år idag så då hade vi planerat att fixa en present och tårta och sådära och överraska honom lite :P Men det blev bara tårta och ett kort.. Men han blev så glad så ;) Blev skitöverraskad och uppskattade det verkligen :D Det är då man känner att det är lyckat. Han fick dessutom fem tialotter, och han vann tio kronor på dom xD Sen bjöd vi även in rektorn, men hon kunde inte äta tårtan... Men vi i klassen sammanfattade dessa tre åren litegranna, vad som varit bäst och sämst... Sen var det lunch.. Efter det hade vi Oscarsgala där vi visade alla dessa filmer.. Våran gick dock inte att visa då dom i min grupp sparat den i fel format.. Asså nu låter det kanske som att jag skyller ifrån mig allt, men jag är liksom inte involverad i det där, för jag orkar inte bry mig om det sen det i fredags.... Sen fick vi sluta tidigare :D Så då var det hem och sitta ute i trädgården ett tag.. Väldigt skönt :D

Sen råkade jag visst somna på soffan (a) Var visst lite trött.. Därför kommer jag inte kunna sova nu på några timmar xD Men men sånt är livet..

Imorrn ska vi ha vattenkrig i skolan xD Hela nian kommer samlas ute på skolgården och blöta ner varann :P och går det någon förbi lär den nog bli blöt också (a) haha xD Så på rasten imorrn blir det till att springa ner till centrum för att köpa vattenballonger :P

När jag slutat imorrn ska jag till musikalen, vi ska se på inspelningen ifrån en av föreställningarna :D Tjoho!! :D Sen blir det väl hem och hitta på något.. Jag ahr dessutom kommit på att jag måste ut och handla kläder... Har typ bara ett par shorts.. Det ska bli 30 grader!! i Uppsala på fredag :/

Sitter just nu på msn och snackar med Team Caracola och vi har haft rätt roligt under kvällen... Skrattat väldigt gott!

Nej, man kanske skulle ta och försöka sova ändå? Bättre att försöka än att sitta här och tro för sig själv att man inte kan... Blir väl så att jag skriver imorrn igen... See you later!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0