Då har man blivit sjuk också!

Ja, så har man gått och blivit sjuk så här precis innan påsk... Men det är iofs bara lite halsont och så, inget stort :P Jag tror det var helgen och 3 föreställningar med Aladdin som tog knäcken på mig. Det blev alldeles för mycket på en gång...

Idag är jag iallafall riktigt pigg. Fick sova läääänge idag :P Eller ja, länge och länge, somna halv 11 och vakna typ vid 9 ;-) Sen dess har jag typ bara suttit här och inte gjort ett skit typ xD jag funderade på om jag skulle bloggat om årets mello, men har inte kommit så långt än xD :P Men får se om det blir idag :P

På lördag vankas det iallafall Marie Picasso tillsammans med Carro :D Ska bli så grymt kul :D Undrar hur många bilder det blir då xD :P

Nu ska jag kanske göra något vettigare, eller förresten, det orkar jag inte :P

/Mikael

PS. Slänger in bilden på kortet ifrån Jessica :P

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0