Har inte tid!

Nej, har inte så mycket tid då skolan tar så grymt mycket av tiden... Nu känns det som i höstas då lärarna bara SLÄNGER läxor och prov över oss. Det är hemskt.
Nästa vecka är värst, har 20.000 saker som ska göras... Till måndag är det biologi, tisdag SO-prov och Engelska-presentation, onsdag Hemkunskaps-redovisning som man dessutom ska lämna in en längre uppsats på också, 4 A4-SIDOR!! Sen till Torsdag är det någon Engelska-läxa. Till fredag tror jag inte det är något, än så länge...

Jag pallar inte skriva om vad som hänt sen jag skrev sist då jag är så jäkla trött... Har tillbringat dan inne på Centralen, efter jag slutade. Emma kom in dit strax före 3. Klockan 3 kom Alexander Schöld och signerade lite. Innan Alexander kom fick jag och Emma köra Värsta Schlagern utom tävlan, vilket vi även gjorde igår. Vi kände oss lite som Alexs förband :P Sen kom även Brandur, Fronda och Michael Michailoff och signerade ;-) Vi körde även singstar med tävlan och lörde My Number One. Jag fick 9170 poäng vilket gav en 1:a plats :D Men senare blev jag nerputtad till 2:a plats och sen 3:e plats... Fast för att få vara med och tävla imorron också så tog jag bort mig ifrån listan xD För får man en topp 3-placering så får man inte tävla igen... Så imorrn ska jag tävla igen och se till att vinna.

Vi fick även värsta bra kontakt med Camilla, Kickens flickvän. Hon ville dessutom köpa mina biljetter ifall jag skulle vinna ;-) Kanske ska sälja dom ifall jag vinner imorrn :P Jag menar, jag tjänar pengar ;-) Det var hon som fixade så jag togs bort från listan. En 3:e plats var liksom inget för mig, man vann ett Mallo-spel och det har jag redan. Dessutom fick jag och Emma ett igår då vi körde Värsta Schlagern bara för att gjorde en sån bra show :P

Imorrn ska vi in dit igen ;-) Då kanske vi skulle köra VS precis innan Alcazar ska uppträda för att locka människor. För vi har dragit mest människor både igår och idag :P Men det får vi se imorrn hur det blir med det ;-)

På söndag ska jag och Emma till Täby Centrum för att se Perelli... Fast jag borde egentligen vara hemma och plugga...

Nu ska jag nog gå och öva på Singstar så jag får HÖÖÖÖÖGA resultat imorrn :P Eller så somnar jag xD

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0