Marberger är underbar <3

Asså vet ni vad, Jessica Marberger är så underbar så det finns inte <33

Jag hade i lördags skickat ett bumerangkort ifrån Globen till henne :P Jag kryssade i att jag hejade på Linda B men la även till en ruta där jag skrev Jessica Marberger :P Idag fick jag tillbaka kortet ifrån Jessica :D

Först hade även hon lagt till en ruta där hon skrivit: Fick en massa glädje av Mikael :P Sen hade hon skrivit på annat: Du e go du!!! Passar på att önska dig en trevlig påsk!! Va rädd om dig! Vi ses snart!!!

Hon är så underbar <33 Dessutom verkar hon gilla utropstecken xD

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Mika

SötisJessica! haha
hon missbrukar utropstecken. och när hon smsar skriver hon en jävla massa mellanslag. HAHAHAHA. och slangar. d e skriver hon hela tiden. DET ÄR HETER DET. xD

2008-03-19 @ 19:30:46
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0