NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!

JÄVLA FÖRBANNADE MTG RADIO!!! SVENSKA FAVORITER HAR UPPHÖRT!!! JAG KAN INTE FATTA VARFÖR?!?! DEN RADIOKANALEN SOM VAR BÄST, SPELADE BÄST MUSIK! VAD SKA MAN NU LYSSNA PÅ FÖR ATT FÅ DEN BÄSTA SVENSKA MUSIKEN?!?! JAG ANTAR ATT JAG FÅR GÅ ÖVER TILL RIX FM DÅ...

Motiveringen är att dom under Melodifestival-tider drar mycket lyssnare men att man resten av året inte alls drar lika mycket och att man då dessutom bara kan spela svenska poplåtar, inget från Melodifestivalen... Varför kan dom inte spela Mello-låtar annars också?!?! Vilket dom faktiskt gör..

Såhär skriver MTG Radio om det

Är det någon mer än mig som tycker det är dåligt att dom lagt ner Svenska Favoriter?

Kommentarer
Postat av: Mika

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DU SKÄMTAR MED MIG?! :O
Seriöst. Svenska favoriter var min räddning när jag tröttnat på att Rix spelade samma jävla utländska skit om och om och om igen.
R I P SVENSKA FAVORITER! :(

2008-03-27 @ 18:48:26
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Jessica

Va? är det sant! men neeeej!!

2008-03-28 @ 21:34:58
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0