So you think you can dance!

Igår var det premiär för Kanal 5:s nya dansprogram So you think you can dance - Scandinavia. Igår och idag var dom i Stockholm på Münchenbryggeriet. Igår fick man se Daniel Koivunen, vilket är en av Linda Bengtzings dansare ifrån Melodifestivalen iår. Idag var Lindas andra två dansare med och sökte, Dawid Bienkowski och Mario Perez Amigo. Daniel gick igår direkt vidare till workshopen i Oslo och idag gjorde även Mario det. Dawid, å andra sidan, tog en omväg via koreografin men fick även han åka till Oslo.


Från vänster: Dawid, Mario och Daniel Vem den fjärde är vet jag inte men han var inte med i Lindas nummer

Idag har jag inte gjort så mycket egentligen... Var upp till Taco Bar för jag hade tänkt jobba lite i April, men alla dagar jag kunde var upptagna... Men ska nog gå upp imorrn igen för att skriva upp mig i Maj, det schemat satt inte uppe igår ;-)

Sen på torsdag och fredag ska jag hålla på med Lärkängens hemsida då jag på torsdag får ett nytt program så jag kan göra den mucho snyggare.

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Carro

Den fjärde är Benke från Bounce ;D haha. Tror han koreograferade lindas nummer ;) Och han sitter ju även i Juryn i programmet ;D haha.

2008-03-25 @ 23:56:13
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Mikael

Carro: Jaha okej :P Jag tänkte också på något sånt, att han kanske var koreograf ;)

Haha just det :P Fast han var sig inte riktigt lik på den bilden ;) :S

2008-03-26 @ 09:28:50
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0