Äntligen ska jag...

... Få klippa mig! Nu är det slut på musikalen och jag behöver inte längre ha långt hår. Därför ska jag åka och klippa mig idag! Kort ska det bli.

Idag hade vi en skolförestälnning med Djungelboken. Allt flöt på bra, tills först ljudteknikern startade fel låt som dansarna skulle dansa till. Sen i scen 9 så kastades replikerna om helt och hållet, så det blev helt fel. Missade massa repliker och så. Jag var med i den scenen också, men jag kunde allt mitt. Sen i sista scenen (innan jag kom in) så blev det en del omkastningar av repliker med... Men det blev bra ändå. Sen när det var slut åkte jag hem, och har suttit här sen dess xD Jag hade ju tagit ledigt för hela dagen så jag tänkte att jag skulle ha passat på att skriva på min SO-uppsats, men har jag kommit så långt än? Nej, självklart inte!

Men nu så ska jag snart åka och klippa mig. Vi får se om kanske skriver något mer ikväll, beror helt på om min syrra tar över datorn eller inte xD Men hej så länge!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0