Bal ikväll!

Nu har jag nyligen kommit hem från skolan... Skönt när man slutar tidigt på onsdagar :D Liksom som en break mitt i veckan vilket är så himla skönt!

Ikväll så är det då dags för niornas avslutningsbal. Det börjar närma sig avslutning, tjoho! Jag hoppas verkligen att det kommer bli kul, men det tror jag :D Så därför ska jag nu, eller snart dock, gå och duscha och lite såntdära och göra mig klar... Kanske slänga i mig något litet att äta? För man vet ju aldrig vad det är dom bjuder på xD

Balen kommer hålla på till typ 02.00 vilket gör att jag kommer vara dödstrött imorrn xD Men vi har som tur är fått ledigt från första lektionen! Men imorrnkväll när vi ska på Caracola lär jag vara totaldöd! Men det är sånt man får ta... Det är ju liksom en kul grej man går på och då får man offra lite.. :P

Nu ska jag strax gå och duscha... Men vi hörs imorrn!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej,



bra blogg du har, försöker bli vän med dig på myspace men de går inte...//Johan

2008-05-28 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0