Caracola!

Caracola är gruppen som var med i Melodifestivalen 2008 med låten Smiling in Love. Jag hade turen att få träffa dom när dom ersatte Linda Bengtzing på Cinderella den 30 Mars. Dom var så underbara och så himla trevliga. Nu är man fast ;) Fast har bara träffat dom två gånger. Kryssningen den 30 Mars och en annan kryssning den 13 April. Men i sommar är det dags att träffa dom många gånger :D

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder på de 3 söta människorna i Caracola där dom tittar in i kameran och är så söta


Lite synd att den blev suddig men annars hade den varit såå sööt och det är Emma <3








På denna sista är ju Emelie bara hur söööt som helst <3

Alltså jag är oerhört glad över att ha träffat dessa människor. Den 24 Maj kommer jag träffa dom igen :P Saknaden är stoor!

Nu ska jag strax gå och lägga mig! God natt
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0