Dags för säng!

Nu har jag gjort klart en av uppgifterna som ska vara gjord denna vecka... Stolt över mig själv xD Men seriöst, jag har massa saker att göra denna vecka som jag har missat och jag vette tusan hur jag ska hinna. Vi har bal på onsdag coh på torsdag är det Caracola... Det värsta är att jag har prov på fredag också... Men men, det löser väl sig :D Har även två betygsgrundande läxförhör. Det ena kan jag ha på onsdag, men det andra vet jag inte när jag ska ha.. Fredag eller Måndag?! På Måndag är betygen iochförsig redan satta, men man kan ändra dom fram tills vi slutar. Sen även bokrecension och sådära... Men får fixa det så snart som möjligt...

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig... och Btw tycker jag det blivit väldigt dåligt med kommentarer. 14 inlägg utan en enda kommentar...

God natt på er
/Mikael


Måste bara lägga in denna video ifrån innan inspelningen av Jeopardy. Någon filmade när jag stod och dansa VS xD

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Här kommer iallafall en från oss! Tackar för att du/ni höll toppenplatser åt oss och för sällskapet! Var rädd om dig! Kram E-M och Simon.

2008-05-26 @ 23:25:42
Postat av: Syster

Jag kommenterar ju här ibland iallafall! Men oftast gör jag det ju "live" förstås!

2008-05-27 @ 14:46:17
Postat av: Emma

Okej, nu kommer en kommentar från mig också x) Hallå, måste berätta en sak sen... Jag är något sur för det...

2008-05-27 @ 15:45:19
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: KarinJ

Fin video ha ha! Vem smygfilmade oss?:P xD

2008-05-28 @ 07:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0