ESC nedräkning!

Nu är det inte många timmar kvar tills det är dags för Eurovision Song Contest 2008! Första Semifinalen är det som gäller idag. Kalkonen tävlar, Grekland tävlar, Ryssland tävlar och många fler! Men vanligtvis brukar jag ladda upp inför sånthära men det lär det inte bli idag, jag ska sitta och skriva på min SO-uppsats ända tills det börjar. Okej, om jag kommer långt kanske jag slutar vid 8 för att se dubbelavsnittet av Andra Avenyn, men det får vi se ;) Hinner jag ska jag nog ta mig upp till Centrum för att köpa lite gott till ikväll också :D Men vi får se hur det blir med det...

Nu ska jag iallafall ta och börja här. Kanske hörs ikväll!

/Mikael

- Lite trasiga och Knasiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0