Ett gott skratt...

... förlänger livet sägs det ju! Därför kommer jag nu leva ett ännu längre liv.

Jag sitter och snackar med Team Caracola på msn just nu! Vi planerar lite sommar, men skrattar just nu åt en viss grej som kommer bli så grymt kul. Personen i fråga kommer själv inte fatta nånting, men människor runt omkring ;) Behöver jag säga mer än "Love is in the air" haha

Jag tänkte snabbt berätta lite om i torsdags, har ju inte hunnit med det än xD

Det började med att jag var i skolan... Jag satt verkligen och längtade tills jag fick sluta. Vi hade först engelska, sen kör. Sen hade vi rast i 1 timme och 20 minuter, då passade jag på att åka hem och dumpa väskan och hämta kameran. Tillbaks till skolan för idrott och matte. Sen var det svenska och jag pratade lite med min lärare om jag fick gå tidigare. Han sa att det var ok, då frågade jag hur mycket tidigare. När jag ville, så när vi pratat klart gick jag.

Jag kom in till Kungsan vid typ kvart i 3 efter att ha åkt tunnelbana i 25 min vilket vanligtvis tar typ 12 min... I Kungsan stötte jag först på Therese som hejade glatt! Sen gick jag bort till Carro, Milla och Martin :D När jag stått där och pratat med dom i typ 5-10 minuter så märker jag att Carros syrra har stått bredvid där hela tiden xD Snacka om dålig uppmärksamhet. Förlåt Ankan!

Vid halv 4 kom först Sara, kul att ses igen :D Strax därefter kom även Anna-Karin :D Jättekul att träffa er alla från Team Caracola. Var bara Emma som fattades... Iallafall så åkte vi i Team Caracola till Stinsen vid kvart över 4. Var där vid 5 efter att vi försökt hitta en genväg till Stinsen, men det gick inte. Och gud så vi skrattade alltså, helt galet kul! Jag skulle vilja säga att det är den galnaste bilfärden jag varit med om xD När vi väl va framme så började jag med att äta, jag var sjuuukt hungrig. Blev Taco Bar, älskar det! När jag satt och åt så hälsade AnnaMia på mig som satt där och åt Hamburgare. Sen gick jag och letade efter resten som hade gått för att leta en toalett. När jag hittat dom (Var inte så svårt då dom kom precis när jag avr klar) Så pratade vi med AnnaMia om när Caracola skulle komma, halv 7, sen även när dom skulle vara i Uppsala. Vi sprang sen runt lite och väntade på att det skulle börja.

Vid halv 7 kom då tjejerna och var så underbart söööta :D Dom började med Mango Nights. We like! Sen blev det Vamos, vamos och vadå vi var dom ända som hjälpte till?? Sen självklart blev det Smiling in Love! Vi dansade glatt med. Emma var för en gångs skull kortare än dom andra, för hon körde på Converse medans dom andra körde högklackat. Varför hon körde Converse behöver vi kanske inte ta upp. Sen var det dags för signering. Vi gick fram och fick signerat, jag körde i Autograf-blocket och på en av hyttnycklarna från sista kryssningen. Dom andra köpte affischer. Sen när vi pratat en snabbis med dom gick och satte oss vid sidan om ;) När signeringen var slut så kom dom fram till oss och vi tog kort och så! Team Caracola-bild, of course! Sen när vi pratat med dom ett tag var det dags att säga hej då... Dom började gå mot utgången. Sen kommer vi på att det är bäst att vi springer till bilen. Vi skulle samma väg som Caracola så vi liksom kutar förbi dom. Dom tyckte nog vi var liiite konstiga xD När vi kom till bilen slängde vi oss in och gasade iväg. Vi svängde förbi Caracola och tuta på dom. Då skrek dom till oss: "Ha så kul!" Eftersom dom visste att vi skulle på Rix.

Vi kom till Sollentuna Station där vi parkerade bilen. Pendeln in till Centralen och där var det bara att snabba på ner till Kungsträdgården och Rix FM Festival. När vi kom dit gick precis Måns på scenen. Vi hade då missat Amy Diamond, EMD och Patrik Isaksson. Men inte gjorde det oss något. Vi var ju där för att se Sanna Nielsen och Linda Bengtzing! Vi började vid kanten och vandrade långsamt inåt folkmassan. När Linda gick på var vi så gott som framme vid mitten. Toppen platser tyckte vi :D och fy tusan vilket jäkla drag det blev. Linda var sist ut av dom artisterna som man visste om. Sen kom Magnus Uggla som hemlig gäst... Usch! När han var klar så gick vi till baksidan av scenen för att hälsa på lite artister. När Linda kom ut var Helene bara jättesur så det var bara tråkigt... Sen kom Sanna och hon var go o glad, kexchoklad! Sen begav vi oss hemåt! När jag kom hem var jag så himla sjukt trött, men framförallt törstig! Drack typ upp en hel liter med Mjölk xD Sen somnade jag gott!

Nu har ni den dagen klar. Nu ska jag ta mig igenom lördagen och även idag! Men det får ta och bli en annan gång för nu ska jag strax gå och sova. Vi ahr skolföreställningar med Djungelboken imorrn. Vi ska vara där senast 8.. ZzzzzZzzzzZ

Godnatt på er!
/Mikael

- Stackars Frida som brutit foten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0