Miljoner saker att göra!

Hallå därute!

Jag har inte haft nån tid i helgen att skriva nånting mer. Det har varit full rulle. Först Körslaget i lördags, sen igår var det plugg som gällde. Eller egentligen blev det inget plugg xD Pallade inte med det. Men jag försökte iallafall. Jag måste verkligen se till att börja plugga. För det är sjukt mycket grejer kvar att göra. I SO och Svenska. I alla andra ämnen är det väldigt lugnt. Men då i SO och Svenska så har vi följande grejer som ska vara klara inom typ tre veckor: En uppsats på 10 sidor, en bokrecension/bokpresentation, kort novell eller grammatik, Film om ett budord. Det jag fasar mest för är den där uppsatsen. Den ska vara klar nästa vecka och jag tror faktiskt inte det är någon som har börjat på den. Man ska skriva om ett land och jag har valt Grekland. Man fick välja bland vissa länder. Tror ni jag kan lyckas nämna något om Eurovision Song Contest? Jag ska försöka iallafall. HAHA

Idag har varit en väldigt boring dag i skolan. Har typ inte gjort ett skit... Men det har gått rätt fort iallafall. Nu ska jag strax gå och försöka plugga mina repliker som jag fortfarande inte kan.. Dessutom måste jag se Andra Avenyn klockan 20. Det är så sjukt spännande just nu :P

Jag har fått ett litet problem, eller ja, problem och problem men. Det är så att på torsdag när det är Rix FM Festival så är Caracola i Stinsen och uppträder. Så om jag skulle åka och se Caracola skulle jag inte få ha kvar min plats längst fram vid scenen. Så valet är ju faktiskt enkelt ;) Jag skiter i Caracola :P

Nej, vi hörs Kanske imorrn!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0