Saknar!

Just nu saknar jag väldigt mycket. Jag saknar Team Caracola! Men vi ses dom flesta på lördag. Det är ju faktiskt typ bara lite mer än två veckor kvar tills alla syns igen :D

Sen saknar jag redan nu, trots att det var idag, Djungelboken. Det har varit så himla kul att jobba med den, och nu är det slut.. Känns väldigt tråkigt faktiskt. Dessutom är det nog sista musikalen jag gör med dom. Jag är liksom något år äldre än alla andra xD Men funderar på om jag kanske kan vara med och regissera?? :P

Iallafall, jag måste imorron ta tag i SO:n! Så fort jag kommer hem så är det bara för mig att sätta mig och skriva så mycket som möjligt fram till klockan 21 då det är Eurovision. Det får man icke missa! Sen blir det väl mera skrivande på onsdag. Den bör gärna vara klar då faktiskt. För på torsdag har jag först en vårkonsert klockan 19 sen är det direkt hem och se ESC med Perrelli!

Som ni även säkert har märkt har jag ändrat i designen. Vad tyckr ni?

Nu ska jag fördjupa mig i MSN-konversationen med Team Caracola! Vi hörs kanske imorrn!

/Mikael

-Vi ska höras över land och över hav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0