Underskattat!

Igår, ESC Semifinal 1. Varken Irland eller Estland gick vidare :D Men jag måste säga att Andorra är VÄLDIGT underskattade i dessa sammanhang. Dom hade en av dom bästa låtarna igår och borde ha gått till final... Men nu är det försent att ändra på det. Nu gäller det att hålla tummarna för Perrelli imorrn, men jag tror inte att det ska vara några problem :D

Igår var det även säsongsfinal av Andra Avenyn. En timme långt. Jag vill veta vad det är som händer NU! Jag kommer inte kunna vänta till 21 September då det börjar igen...

Jag har redan slutat skolan för dagen. Så jag hade faktiskt tänkt att jag skulle försöka skriva mycket på min SO-uppsats så jag hinner klart med den innan fredag, eftersom jag imorrn inte har någon tid över alls... Imorrn har vi först en vårkonsert med kören i skolan (där jag ska vara konferencier) och sen direkt efter är det hem och se på Eurovision med Perrelli. Hon har startnummer 2!

Nej, nu ska jag göra SOn, men kanske skriver någonting senare ;)

/Mikael

- Out of the light, like a star, like a Hero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0