ZzzzZzzzZ

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig... Jag var uppe till 2 inatt och så ser min mamma till att min systerson kommer in och väcker mig HALV 9!! Så jag är lagom trött idag...

Men innan jag stänger ner datorn måste jag bara skriva en grej som hände igår men som jag glömde skriva i senaste inlägget.. Vi håller på med en filmatisering av ett budord i SO och Bild (Ett samarbete) Vi är flera grupper och gruppen jag är med i hade igår bara filmat en scen och den ska vara klar på måndag.. Vilket betyder att vi skulle vara tvugna att filma flera scener igår.. Men hälften av gruppen ville inte vara kvar och filma för dom hade andra planer... Men det slutade med att dom var kvar, men filmade vi? Nej, utan dom sätter sig och klipper istället! Klipper ihop EN SCEN?! Ingen kommer fatta någonting... Men det värsta av allt är att betygen i både Bild och Religion hänger på om jag gör en bra film.. I Bild får jag MVG om jag gör en bra film annars stannar jag kvar på VG... och i Religion får jag behålla mitt VG om vi hade gjort en bra film, men nu lär jag ju sänka mig till G!!!!!!! Jag förlorar 10 poäng.. Egentligen har inte poängen någon betydelse utan det är mer att jag missar chansen att få ett MVG :/ När jag sa det till dom i gruppen så total-ignorerade dom det... Jag blir så FÖRBANNAD!!!! Men jag pratade iallafall med våran bildlärare och han verkade förstå mig iallafall så får hoppas på det bästa.. Sen hade jag också glömt lämna in en bild som man ska ha tagit till en dikt.. Men så sa han att jag skulle maila den bästa bilden som jag tagit på Linda Bengtzing istället :P xD

Men asså jag hoppas verkligen på det bästa med filmen och det... Men tror inte det kommer gå bra... Tycker dock att det är förjävligt att när man gör ett grupparbete så får man sämre betyg för att dom andra i gruppen inte vill göra det man ska och göra sitt bästa... Någon som håller med mig?

Innan jag går och lägger mig så måste jag lägga in denna film:

Caracola i torsdags! Carro har klippt ihop filmningen suveränt!

Godnatt allesammans!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0