Dagen...

Ojoj, nu är det snart slut på dagen och jag har inte bloggat än. Det får bli nu då!

Vi hade klockan på ringning vid halv nio, och klart att man inte kom upp på en gång. Duschade, åt frukost och åkte in till Centralen. Inne till strax efter 11 och vi stötte på Annamia på en gång. Kramkalas igen. Hon är riktigt mysig alltså, vi gillar henne skarpt! Vi provsatte bil igen, Skoda Fabia den här gången. Den var skön att sitta i, men nej. Ingen bil i min smak!

Vid 13 sa vi hej då, men ses snart igen. Hoppas vi på! Vi fortsatte ut till Barkaby och tog bussen till Handelsplatsen. Vi gick till Rusta och gick runt. Jag hittade 2 julklappar och sen blev det julklappspapper och paketsnöre och lite sådär också. Sen fortsatte vi till IKEA, där jag skulle handla. Dock fanns inte det jag sökte där, så vi sprang typ igenom och ut därifrån. Det är inte ofta man går på IKEA utan att handla någonting... Sen gick vi till bussen, hoppade av en bit efter och gick till Godis Palats 1 där vi tänkte köpa godis. De hade hur mycket godis som helst. Så godis för 60 spänn blev det. Då fick vi en hel del faktiskt! Sen åkte vi hem där vi åt middag, gjorde oss klara och åkte ut till Tyrol vid halv 6 eller nåt.

Självklart var det Nathalie vi ville träffa, och det fick vi. Stod och pratade med henne ett tag, hon är underbar <3 Åkte hem och tittade på Dansbandskampen. Kul att Scotts och Larz-Kristerz fortfarande går vidare tillsammans.

Nu ser vi på Svensson, Svensson. Som alltid lika kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0