Färjan.

Ser just nu på Färjan. Det är riktigt bra tycker jag och jag väntar fortfarande på att de ska visa ifrån schlagerkryssningen! Jag tror dock inte de kommer att visa den faktiskt, det känns inte så...

Jo, den där boken jag... Tror ni jag kom till skott och läste den? Nej. Men får ta det efter Färjan och så får jag helt enkelt lämna in läsloggen senare... När det nu ska bli, för veckans schema är hektiskt...

Såhär ser det ut:

Tisdag: Skola sen direkt till musikal och sånglektion, hemma vid halv 8 kanske.
Onsdag: Skola och sen direkt Öppet Hus i skolan där jag är guide. Också hemma vid halv 8 ungefär.
Torsdag: Skola följt av extra rep till luciatåget, minns ingen tid nu men det blir väl runt 7 typ.
Fredag: Ledigt än så länge, men hoppas på att få träffa Jessica
Lördag: Carro kommer. Idolerna kanske, försöka träffa Jessica
Söndag: Jag och Carro kanske ut till Värmdö, Carro åker hem

Ja, som ni förstår händer det väldigt mycket och jag kommer inte vara jätteaktiv på msn och bloggen. Bloggen kommer iofs att uppdateras dagligen (förhoppningsvis), men det lär inte bli långa uppsatser...

Nu ska jag sätta mig in i Färjan igen.



Update 21:00

Nästa vecka är det dags för våran kryssning! Så de visar den, fan va kul :) Jag tror till och med det var oss man hörde sjunga med, haha...

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, vi vill ha måndag nu ;P

2008-11-25 @ 13:50:11
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0