Hemma redan...

Ja, jag är redan hemma! Tidigare än vanligt. Det är en sak som är bra med min skola, framförallt Karaktärsämneslektionerna, att man kan få sluta tidigare än vanligt!

Har även sms:at med sötaste Jessica Marberger idag, hon är hur underbar som helst <3 Sen vet jag (och några till) något som ni inte vet och det ska bli grymt kul!!! Även emssat med Nathalie Rosenberg nu precis, showen på torsdag! :D Nu är jag taggad igen, jag drar med mig mamma, pappa och två väninnor till mamma dit. Alla gillar Christer, medans jag själv gillar Natta och Jessica Andersson mer.

Imorrn är det då dags. Dags för mig att ställa mig i Mörby Centrum och sjunga. Det ska bli riktigt kul, och för er som inte kan vara där så kommer jag se till att få det filmat. Så det kommer upp på bloggen! Dock kommer det dröja ett litet tag, för jag har lånat Carros videokamera och hon är nere på Fuerteventura nu så måste vänta tills hon kommer hem. Sen kommer det upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0