Jag gillar min skola.

Jag är hemma, och har hunnit äta. Jag måste medge att det kändes konstigt att börja vid 3 och sluta vid 6. Åkte hem och gick upp till Åhlens och pratade med syster min, sen slutade hon strax efter 7 och vi gjorde sällskap hem.

Nu sitter jag här vid datorn samtidigt som jag ser på Färjan. Jag tror vi har Mediekunskapsläxa till imorrn. Dock gör jag den inte nu, för jag ska ändå inte på den lektionen imorrn. Min journalistik-lärare har fixat så jag ska få komma på Presskonferensen imorrn. De 8 första artisterna till nästa års Melodifestival släpps då och jag kommer vara på plats. Det ska bli hur kul som helst!

Nu måste jag börja fundera på lite frågor här... Vad bör man fråga artisterna?


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Man frågar dom hur det känns att alcazar endå kommer vinna.. nej men typ. För schlagerzoot kan det ju bara kul o ha.. mellominnen? starkast? Hur känner du inför dina konkurrenter? Beskriv din låt? Beskriv dig själv med tre ord? Sånt tycker folk är kul. ;)

2008-11-17 @ 22:04:38
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Emma Johansson

jag gillar oxå våran skola :D:D hihi.

Hälsa artisterna från mig (a)

2008-11-17 @ 22:23:31
URL: http://emmawictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0