Oj...

Nu börjar klockan bli mycket och jag inser att jag borde gå och lägga mig...

Har ju inte bloggat nånting idag, men har totalt glömt bort det. Hur man nu kan glömma en del av sitt liv?! För så är det verkligen, bloggen har blivit en del utav livet. Man har byggt upp den i många månader nu och den har vuxit fast nu. Hur skulle man klara sig utan att blogga hela tiden? Till exempel om man åker på semester en vecka... Jag skulle verkligen vilja se hur det skulle sluta...

Idag var vi först till Rusta, handlade bland annat en grangirlang till balkongen här hemma, sen fick jag en stor julkula till mitt rum, det blev snyggt med den. Sen har jag inte gjort mycket med, dammsugit... Jag borde ha skrivit artikeln om Presskonferensen, men så långt kom jag aldrig. Det får bli morgondagens mål när jag kommer hem!

Nu är det dags för sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0