Tisdag.

Nu har snart hela tisdagen passerat. Det känns verkligen inte som tisdag, det känns som veckan pågått längre. Det har nog sina naturliga skäl, jag har aldrig helg där jag kan ta det lugnt. Typ. Det händer allting nånting, iofs väldigt skojigt men ändå. Det är ju faktiskt så mitt liv ser ut, så jag ska inte klaga. Det är ju ett så otroligt händelsefullt liv, händer mig mer saker än vissa andra. Det är faktiskt kul!

Nu ska jag snart sova, upp vid halv 7 imorrnbitti. Skola hela dagen lång... Trååkigt. Svenska, Matte och Engelska. Hur kul låter det liksom? Sen när jag slutat ska jag bege mig hem till Mörby Centrum. Imorrn smäller det, jag är riktigt taggad inför det. Tears in Heaven rullar för fullt här hemma nu, bara för att jag ska minimera chansen att jag tappar bort texten imorrn. Önska mig Lycka till :)

Nej, nu ska gå ut i badrummet och borsta tänderna, sen krypa ner i min sköna säng.

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Lycka till på uppträdandet, tyvär kan jag inte komma är sjuk :(

2008-11-12 @ 14:06:21
URL: http://leeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0