Trött som tusen!

Jag kom hem idag vid ungefär tio över 7. Helt utmattad. Det tär verkligen på krafterna att springa runt i skolan, upp och ner mellan våningarna, och hela tiden prata om skolan. Fast kul var det, riktigt kul. Gillar man att prata är det toppen!

Ett öppet hus gjorde med helt slut och snart ska jag dra mig till sängen. Även fast jag inte behöver upp förrän klockan 8 imorrn. Skönt att få sova ut!

Idag presenterades andra jokern till Melodifestivalen 2009! Malena Ernman och igår var andra presskonferensen med artister, debutanterna... Inte jätteintressanta namn, bara Molly typ. Det ska bli intressant vad de alla kan tillföra festivalen! Molly tror jag starkt på, men vem vet...

Mitt bloggande har blivit annorlunda på senast tiden, iallafall enligt mig. Jag vet inte om ni märker av det eller tänker på det? Jag bloggar aldrig om roliga saker jag är med om! Bara att jag är på dem... Sen bloggas det inte mycket om Melodifestivalen heller... Fast jag har inte så mycket tid att blogga, det händer en hel del just nu. Mycket i skolan, men även utanför. Roliga saker faktiskt.

Nu ska jag börja röra mig härifrån. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0