Godnatt...

Tänk att jag alltid har problem att börja ett inlägg, vad ska man säga för att folk ska fastna? Men ja, nu har jag ju börjat.

Jag ska snart gå och lägga mig så det kommer inte direkt bli någon lång uppsats om dagen, men det var kul. Spännande att se hur det gick till, sen även kul att få prata med artisterna. De var oerhört trevliga att prata med, jag tror seriöst jag gillade att prata mest med Caroline af Ugglas. Hon var den mest jordnära personen, sen såklart Alcazar men dem kunde jag inte riktigt räkna eftersom jag träffat dom några gånger tidigare...

Imorrn när jag kommer hem från skolan ska jag sätta mig och skriva ihop allting. Dels en artikel till skolan och sen till schlagerbloggen. Bilder måste väljas ut också.

Nu börjar klockan bli "mycke" och jag måste dra mig till sängen. Klockan ringer halv 7. Godnatt!


PS. Missa inte att imorrn släpps första jokern, 8:15 i Gomorron Sverige SVT1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0