Färjan, snart Idol!

Hallå hallå! Jag sitter som vanligt vid datorn och gör inte speciellt mycket. Jag ser även på TV, reprisen av Färjan. Annamia är med och ja, jag började sakna henne! Jag och Carro har inte träffat henne på ett tag nu, så vi börjar sakna henne något enormt! Förhoppningsvis får vi snart träffa henne igen!

Snart är det dags för Idol också. Charlotte Perrelli är gäst och sitter i juryn. Hon har coachat Idolerna tidigare i veckan och nu får vi se hur bra hon lyckats! Jag är rädd att några av idolerna kommer förstöra låtarna. Det är Schlager-tema och jag tror inte Robin B, Alice och Johan kommer göra det bra! Alice är vanligtvis bra, men idag funkar det inte...

Idol strax med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0