Gomorron, är du riktigt vaken än?

Det är iallafall inte jag. Det här kommer bli en långsam dag känner jag. Jag är helt död, nästan och då ska man vara i skolan mellan 8:45 och 15:20... Prov i Mediekunskap och jag kan inte ett skit, visst låter det bra? Okej, lite kan jag. Vi fick lära oss ungefär samma saker i 9:an så lite sitter kvar.

Sen blir det ju Presskonferensen också. Hoppas på några speciella namn att ropas upp, det vore trevligt om de kom med. Har ju även musikal idag och sånglektion. Efter det kan jag åka hem och sova...

Nu måste jag passa på att säga Grattis på födelsedagen, världens bästa Mika. Hoppas du får världens bästa dag!

Dags att ta och plugga lite till, så lite mer sitter iallafall. Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Mika

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK MICKE!!!! <33333

2008-10-14 @ 17:26:34
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0