Idol!

Nu tänker jag blogga om Idol här!!! Vilket splittrat program det har varit. Eftersom det är mitt favorittema så är jag tvungen att blogga! Schlager är liksom schlager.

Jag kommer poängsätta dom. Upp till 5+. De kan även få minus...

Vi tar varje person för sig:

Robin B - Jag trodde inte han skulle klara av det bra överhuvudtaget. Inte när han sjöng för Aftonbladet igår iallafall, men idag var det så jäkla bra! Det var riktigt bra. +++

Sepideh - Främling, en låt som alla förknippar med Carola. Det kan vara svårt att lyckas, eftersom folk jämför med henne. Jag tyckte hon klarade det helt okej, inte bra men inte heller dåligt. ++

Kevin - Man förstår hans situation när det här temat kom, varit i Sverige i drygt ett år och då ska han sjunga en låt på svenska. Jag trodde att man inte skulle höra någonting nästan av vad han sa.. Men det blev inte så, han har verkligen tränat och det var GRYMT BRA!!! Helt klart bäst ikväll. +++++

Alice - Min Kärlek som ballad... Jag vet inte. Hon har en bra röst, men arrangemanget funkar. Man kan bara inte göra om Min Kärlek till ballad, så är det! ++

Johan - Jag har aldrig gillat honom, han kan inte sjunga och jag förstår inte varför folk gillar honom... Det här var väl iochförsig hans bästa framträdande, men det är fortfarande inte bra!!!!!! +

Robin E - Han har jag inte lagt märke till förrän förra veckan då han gjorde an bra version av Waterloo! Idag var han lika bra, och han är en utav de bättre i Idol. ++++

Anna - Hon kan sjunga och väldigt bra med. Jag trodde aldrig hon skulle kalra av att göra Stad i Ljus så bra som hon gjorde. Hon gjorde den så jäkla bra! Näst bäst ikväll! ++++

Lars - VAD TUSAN HÅLLER HAN PÅ MED??? Kan han inte ta det på allvar? Måste han tönta bort det? Jag satt och hatade honom under hela hans framträdande... Han sjöng den skitbra på Aftonbladet, men så ska han börja tönta till sig bara för att han inte gillar den här genren. UT MED LARS!!!   -

Ja, nu är det snart dags för utröstningen, Ut med Johan eller Lars! Först och främst Lars, sen kan vi ta Johan!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kevin & Robin E var bäst!

2008-10-31 @ 23:31:35
Postat av: Johanna

Haha du är fett inne i Idol du Micke :P

2008-11-01 @ 18:51:48
URL: http://scheutz.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag håller med dig om Robin E och Kevin, i övrigt har vi lite olika åsikter, fast ganska lika ändå. Har också recenserat gårdagens Idol. :)

2008-11-01 @ 20:00:25
URL: http://schlagerprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0