Jag säger väl godnatt redan nu..

Det är lika bra att jag säger godnatt redan nu.. För när Idol är slut så är det bara att krypa ner i sängen på en gång. Alarmet står på 6 imorron... Ska bli intressant att se hur snabbt jag kommer upp, lär ju vara död. Börjar kvart över 8... Senast halv 8 måste jag åka hemifrån.. Låååång dag imorrn.

Men nu är det snart dags för Idol igen. HEJA JENNY!!! Hon måste vara kvar. Tyvärr tror jag hon hänger löst :/

Ja, ska som sagt sova efter Idol. Hoppas att jag mår bättre imorrn.

Godnatt
/Mikael

Kommentarer
Postat av: Carro

IIIH HON SATT FAN SÄKERT!!! Jag blev lite chockad där... Men linda åkte :/ buhuu.. Men Jenny :D:D:D iiih.



Hoppas de är bättre imorrn, krya på dig (F)

KRAAAAAAAAAAAAAM

2008-10-01 @ 23:20:41
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0