Julen är här..

... Iallafall önskar jag att det var så. Det är dock två månader kvar... Det är hur lång tid som helst. Jag började idag planera lite vad jag ska ge folk... Jag funderar på att göra mycket eget. Göra egen ischoklad och polkagrisar och ge bort, det vore faktiskt kul att göra. Man får verkligen lägga ner själen i det. Sen börjar jag fundera vilka jag ska ge julklappar också.. Hur mycket har jag råd med... Det gäller att börja planera redan nu.

Sitter på msn och snackar med folk och lyssnar på musik. Plockar lite i rummet och ska försöka få ordning. Fönstret är typ fullt av saker, så det ska rensas. Sen fixa i bokhyllan. Funderar på att rensa lite kläder också, finns massa kläder jag aldrig använder.

Jag rensade på mitt bord jag har här också och hittade kvitton ifrån Göteborg och jag började sakna det som bara attan. Sparade några, typ från vandrarhemmet och lite så. Även det största matkvittot.

Nu ska jag fortsätta plocka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0