Onsdag.

Det är onsdag och jag är hemma nu. Har tagit fram mer packning, mössa, vantar, termobyxor. När vi har ätit någon gång ska vi väl och handla nödproviant också.


Idag var ingen vanlig skoldag för mig. Jag och Malin hade Friends-utbildning så vi var lediga från vanlig skola. Fast vi fick börja två timmar tidigare än vanligt och sluta en halvtimme senare, men vad gör väl det när man slipper matte och svenska?

Nu är det snart mat här hoppas jag. Sen ska jag återgå till packningen typ. Plugga kanske också vore ganska smart?!

Någonting som gör mig ganska sur, är att en av favoritkärsångerskorna Dea Norberg ska hem till Charlotte Perrelli ikväll! Charlotte bor här i Danderyd så det är inte långt bort Dea är... JAG.VILL.DIT!

Nej, nu ropar dom att maten är klar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

YES:

Kommer nog att se Dea när hon kommer:

Bor granne med Charlotte huset brevid o ingenting är hemligt alls... alla som bor här i området vet allt vad som har hänt/ska hända...

2008-10-22 @ 19:23:31
Postat av: Sara

Heja dig! Med termobyxor, mössa, vantar och sovsäck kommer du nog förhoppningsvis inte att frysa. :)

2008-10-22 @ 21:25:18
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0