Redan kväll!

Ja, det går alldeles för fort för att jag ska hinna med. Helgen är slut, vad hände? Jag undrar verkligen vad jag gjort av min helg.. Den är bara borta. Har hunnit med att fixa litegrann i mitt rum, men inte mycket... Städade ur fönstret idag, där var det bara skräp. En ren avlastningsyta. Rensat bland affischer också, slängde några helt ointressanta. Insåg också att jag har typ 5 st Melodifestivalen 2008-affischer. Trevligt, trevligt.

Hann dammsuga och sen har jag suttit här och fixat med bloggdesign, inte min egen utan Schlagerzoot's design. Där kommer det bloggas om Melodifestivalen, allt som händer runtomkring, våra egna åsikter.

Nu ska jag hämta glass med strössel och sen fixa en grej i zoot..

Kommentarer
Postat av: Bonnie

glass med strössel. HAHAHAHAH!

2008-10-19 @ 21:11:48
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0