Singstar ABBA

 I mitten på November kommer ett nytt Singstar att släppas, Singstar ABBA. Just nu är ABBA väldigt populärt, iochmed filmen Mamma Mias stora succé, deras skivor säljs fortfarande och har blivit minst lika populära nu. Tack vare detta släpps nu Singstar ABBA och här är hela låtlistan:

Chiquitita
Dancing Queen
Does Your Mother Know
Fernando
Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
I Do, I Do, I Do, I Do, I Do
Knowing Me, Knowing You
Mamma Mia
Money, Money, Money
One of Us
Ring Ring
SOS
Summer Night City
Super Trouper
Take a Chance on Me
Thank You for the Music
The Name of the Game
The Winner Takes It All
Voulez-Vous
Waterloo

Köper du spelet till Playstation 3 följer även dessa låtar med:

Happy New Year
Head Over Heels
The Day Before You Came
Under Attack
When All Is Said and Done

Självklart är det här ett Singstar jag bara måste ha. Det blir att önska sig i Julklapp och hoppas att någon är så snäll och ger det till mig.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Den ska jag köpa. Allt handlar vist om abba nu :P

2008-10-29 @ 07:32:00
Postat av: Rebecca

Åh, det vill jag också! Men mina mikrofoner kan dra någonstans, ingen av dem funkar. Och jag som har en massa skivor.. Får antingen köpa, eller som du säger; önska sig. Ha det bra!





/// Rebecca

2008-11-19 @ 17:43:36
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0