Slut.

Glassen var slut, så det blev inget sånt för mig. Familjen hade precis ätit upp den när jag kom ut till köket för att ta mig litegrann. Det får bli en annan dag då.

Ajdå, jag insåg precis att jag borde ha tagit fram fler saker till packningen. Imorgon behöver jag plugga Matte inför provet på torsdag, så då hinner jag egentligen inte med det. Dock kommer jag vara så illa tvungen att göra det också imorgon, för på torsdag är det dags! Äntligen ska man väl säga? Det har planerats länge, och nu får vi äntligen utföra det.

Så packning blir det imorrn! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: clara ♥

Underbart att du också älskar Melodifestivalen ♥♥

2008-10-22 @ 13:29:00
URL: http://clarasjogren.blogg.se/
Postat av: Mika

Kör hårt imån! HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA! fyfan.

Jag tänker dock sova, har två prov på fredag, men jag kollar med er vid 6 på morgonen om ni haft det bra... hahahhahahahahahahhahahhhahahahahaha.

2008-10-22 @ 16:45:06
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0