Slut på dagen...

Eftersom jag inte har något bättre för mig tänkte jag passa på att blogga. Ingenting på TV, och inget händer på msn heller.

Idag var det tänkt att jag skulle fortsätta plocka i mitt rum, men så har det inte blivit. Vi hade Theo idag också, så busade med honom massa. Var även upp till centrum och handlade några saker på Åhlens. Sen vid halv 6 så kom Ulrika förbi och hämtade mig och vi åkte upp till min moster. Ulrika hade aldrig varit där så jag skulle hjäpa att guida. Theo var med mamma och pappa där så Ulrika skulle hämta honom där. Det blev inte bara hämta, vi fick middag och allt där.

Jag försökte hjälpa moster med att fixa hennes Trådlösa router, men fick det inte att funka... Ingen aning om vad det var för fel :S Kom väl hem strax efter 8 och har suttit här sen dess... Dagen har inte varit så händelserik som ni märker.

Imorrn skola, med sovmorgon extra länge. Lärarna ska på Friends-utbildning så vi börjar inte förrän klockan 1.

Imorrn hörs vi igen!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0