Söndag är slut...

Nu är det snart dags för mig att sova. I helgen har jag inte sovit tillräckligt, har suttit uppe vid datan alldeles för länge och sen vaknat alldeles för tidigt utan att kunna somna om... Så jag är trött nu. Därför blir det ett tidigt godnatt, även fast jag inte behöver. Börjar 11:50 och då har vi inte mycket att göra, ska utvärdera introveckorna i karaktärsämnena. Sen är det även typ vernissage. Allt som vi har gjort ska visas upp.

Alla bilder vi tog, hemsidorna vi gjorde, flashfilmerna, 3D-filmerna, annonserna, bokmärkena, enkät-filmerna, manusen, artiklarna, intervjuerna, TV-programmen.

Ska bli intressant att se vad andra har gjort, sen skämmas över vad man själv gjorde. Kanske att vi också får sluta tidigare imorrn? Man kan ju hoppas.

Musiken rullar, just nu är det Up where we belong med Joe Cocker & Jennifer Warnes.

Kommentarer
Postat av: oliv

attans då mickis! vi får fortsätta leta, måste hitta ngn seksig på christer sjögren också :D ses imorgon

2008-10-19 @ 22:50:10
URL: http://olajvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0