Tisdag!

Trött, behöver jag beskriva något mer? Kanske räcker så, därmed var detta blogginlägget slut!

Haha, nej då. Ni ska få veta mer...

Skolan från kvart i 9, mediekunskap... Vi har prov nästa vecka, yippie! Sen lunch och Karaktärsämne-intro. Manus, ganska kul. Medans det samtidigt var svårt, haha. Vi fick se på en film, I guds stad och den var bara konstig och så... Jag fröstod hela, men tyckte det blev segt att sitta där... Tiden gick alldeles för långsam, för det hände så mycket hela tiden i filmen.

Vi fick sluta lite tidigare och bussen kom precis. Hem och åt, sen åkte jag ner till Danderyds Gymnasium för Musikal, följt av Sånglektion och vi bestämde det typ helt att jag ska sjunga Tears in heaven i Mörby Centrum, för att jag gillar den själv så mycket. Sen hem och åt middag, var då sjukt hungrig igen. Sen dess har jag suttit här och tjittjatrat på msn...

Nu funderar jag på om jag skulle göra min Matteläxa, det tål att tänkas på...

/M

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen i Stocksund

Typ helt ?? Undrar vad din svenskalärare säger??

2008-10-07 @ 22:42:10
Postat av: Sara

Skolan går så sjukt fort! Vi har mattetest idag OCH matteprov på fredag. Historiainlämning imorgon. Och gud vet allt. Jag hatar historia. Ifall du ville veta menar jag. ;)



Annars så sjunger Jessica för mig och jag tycker att det är alldeles för långt till Mello!



Saknar dig! <3

2008-10-08 @ 09:59:57
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0