Tisdag!

Nu är jag hemma och har hamnat här vid datorn igen, någon förvånad?! Jag borde äta något, men jag är faktiskt inte hungrig... Än.

Melodifestivalen 2009.. Idag släpptes artisterna, vilket jag inte tror ni kan ha undgått om ni läser min blogg. Jag är besviken... Jag saknar Jessica Marberger som låtskrivare bland låtarna. Även Caracolas låtar saknas... Dom jag vet om, men dom har skickat in några eller någon mer, det vet jag. Så man ska väl adlrig säga aldrig, inte heller på Jessica. Hon kanske får ett erbjudande av någon låtskrivare.

Direkt när Presskonferensen var slut så kastade jag mig till Danderyds Gymnasium för musikalen. Det var i full gång och jag kastade mig in. Vi gjorde massa teaterövningar. Sången hade varit i början så den missade jag. Efter var det sånglektion och det är kul. Jo, då fick jag reda på att det nu är bestämt vilken musikal vi ska spela. Det blir Peter Pan. Hoppas verkligen att det blir roligt.

Sen kom jag hem och sitter nu här... Men nu bör jag kanske äta nånting. Så man inte vaknar av hunger imorrnbitti. Då har jag också Tandläkartid 7:40... Jag hade vanligtvis gått upp 8, men nu blir det tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0