Torsdag.

Se, då var det torsdag. Snart slut på den här veckan, snart slut på det här lovet och snart slut på den här månaden.

Det känns lite tråkigt och jobbigt att lovet redan är slut, jag hade gärna hunnit med fler saker. Fast å andra sidan är det jag själv som valt att inte göra så mycket. Idag blir jag ännu mera "aktiv".  Jag ska vara på Centralen vid halv 3 för att möta Sara & Bonnie som är på celebert Stockholmsbesök över dagen. Så vi ska hitta på något tillsammans. Vad är ännu oklart, men vi kommer nog på något. Några idéer har vi såklart. Kameran hänger med!

Just nu fastnade jag med att rensa Tangentbordet i datorn. Tänk vad mycket skit det finns där! Massa smulor, hårstrån och sånt. Det fastnade jag med en stund nu, men nu orkar jag inte fixa mer med det nu!

Nu har vi någon besiktningsman här som ska kolla hur det ser ut sen stambytet, som skedde för 2½ år sen. Först nu kommer de hit och kollar att allt ser rätt ut. Det är lite komiskt att de först nu, 2½ år senare kommer och ska kolla att allt är gjort rätt! Vem vet, det kanske är något som inte är rätt och så har det gått så lång tid, så något kan ha ändrats. Sen är det ju bra att han har korrekta ritningar med sig. De stämmer inte någonstans typ...

Aja, nu ska jag ta och stänga ihop datorn en stund. Tror jag... Vi hörs senare, ikväll eller så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0