Blogg

Godmorgon. Jag är vaken, vilket jag varit i några timmar nu. Sen typ 7-8 imorse... Det kan ju iochförsig bero på att det blev hyfsat tidig kväller igår, fanns inget att göra och jag var trött. Så jag kom nog i säng vid 11, såg inte klart på hela Mello -08. Kanske gör det idag istället...

Sen ska jag planera lite blogg och sånt, byta ut min header och fixa designen på en annan blogg. Så den blir färdig och personen kan börja blogga. Det vore väl trevligt hörni?

Jag måste börja planera julklappar också, vilka ska jag köpa nu på denna månadens studiebidrag? Det är något som jag måste fundera på... Även vilka ska få och vad ska de få? Jag har problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0