Dansbandskampen

Inte blev det mycket mer fixande här i rummet. Jag fastnade vid datorn sen var det mat och jag gick upp till centrum efter det. När jag kom hem så frågade jag Mamma och Mormor om dom hade lust att spela Melodifestivalen-spelet. Det var väääldigt länge sen vi spelade det och dom var intresserade. Så vi spelade det. Dock hann vi inte spela klart innan det var dags för Dansbandskampen så vi körde en sista utslagsfråga och jag vann.

Sen Dansbandskampen, och det känns som att det är mer gjort för äldre. Dansband är ju mest förknipppat med äldre människor och det kändes som SVT tagit fasta på det. Tråkigt, men programmet funkade att se på ändå. Lite missöden, men det var ju premiärprogrammet. Scotts var helt klart bäst ikväll.

Nu sitter jag och ser på Extra, extra och chattar på msn. Musikar också, just nu Sonja Aldéns Nån som du. Ikväll blir det kanske lite tidigare kväller än igår, men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0